Hos dyrlegen / Agility grunnkurs dag 1

Første kursdag vart holdt ved Presthus der hundeskulen held til. Holly var ikkje med i dag sidan eg var så «glup» og for til dyrelegen for å ta vanleg helsesjekk kl.10.15 når eg like godt skulle dit for å få vaksinebevis.

Først tok dyrlegen å kjente på Holly og sa at ho kanskje har litt innbilt svangerskap. Eg snakka om kanskje å fjerne litt tannstein, men visste ikkje heilt kor nødvendig det var. Dyrlegen ska at det ikkje var heilt nødvendig å gjere det no, men ho måtte sikkert fjerne den seinare. Dyrlegen kom med prisen og sa at eg måtte no uansett ut med konsultasjonsprisen, så det var kanskje like greit å fjerne tannsteinen denne gangen istaden for å måtte bestille ein time seinare. Eg trudde ikkje ho kom til å få narkose sidan legen sa Holly skulle bli bedøvd, ikkje heilt narkose. Eg skulle kome tilbake tidlegast kl. 14 og for dermed på Ikea og handla litt sjølv om eg kanskje måtte bere Holly litt.

Då eg kom tilbake var Holly nesten klar til å kunne bli henta, men ho låg no der berre stille i henda mine, heilt utslått. Så dermed vart det å vente til neste buss og bussen etter den igjen. I mellomtida hadde eg sett på klørne til Holly sidan dyrlegen skulle klippe dei når Holly likegodt var bedøvd. Eg kan ikkje sei eg var heilt fornøyd med resultatet sidan ei av klørne var klipt inn på nerven og dermed hatt på middel for å stoppe blødning og på to andre var det klipt slik at ein såg blod. I tillegg var dei ganske så flisete klipt. Eg har aldri klipt inn på nerven til Holly, so syns det ikkje skal vere så vanskeleg å la vere sidan ho var bedøvd, so trur ikkje eg skal til dyrlegen for å klippe klørna hennar igjen nei. Når tida kom for å gå til bussen kl. 14.40 var Holly fortsatt ikkje til å rikke, så eg måtte bere ho til bussen og det var ganske so tungt når eg måtte bere posane frå Ikea også. Eg var ganske så sliten i henda når eg kom heim ja, hadde ikkje klart å bere noko lengre nei, det gjekk akkurat. Klokka gjekk og Holly hadde fortsatt ikkje gått noko når kl. kvar 17 og eg skulle ta bussen kl. 17.25 til agilitykurset. Dermed ringte eg Vidar og fekk han heim frå jobb så han kunne vere her med Holly. Eg var så klart småbekymra når Holly låg å småskalv inn i mellom, men eg hadde søkt opp på Internett at det var ganske normalt etter narkose.

På agilitykurset var det først ein time teori der vi fekk litt grunnleggande informasjon om Agility og kva vi skal lære på kurset. Før hund og eigar fekk prøve seg på hopp, gjekk vi gjennom ein øvelse for å lære inn Start i Agility. Instruktør haldt ein liten bolleskål og lokka hunden, so skulle eigar sei Start Versegod eller noko liknande. Grunnen til at ein kunne sei Versegod i tillegg til Start var fordi hunden ikkje veit kva Start vil sei enda. So vart det å prøve hopp kvar sin gong. Hunden som ikkje hoppa låg i bilen og venta til det var den sin tur. Førar av hund skulle gå eine veien med hunden på venstre side, deretter på den andre sida på veien tilbake.

Kommenter innlegget

Filed under Agility, Dyrlege

Legg att eit svar

