Agility grunnkurs, dag 2

Andre kursdag vart holdt på Skjetlein. Eg og Holly tok bussen til busstoppet før rundkjøringa på Klett og vart så henta av ei som skulle på kurset. Ho hadde med eit bur Holly kunne ligge i. Vi kom dit kl. 17.50 og det hadde begynt å regne. Eg lufta Holly litt og la ho i buret igjen slik at ho slapp å vere ute i regnet. Ho skulle også ligge i buret ein god del sidan det var berre ein og ein hund som skulle prøve hinder. Eg gjor det slik at eg gjekk bort til Holly kvart 5 eller 10 minutt på grunn av ho ikkje er vant til å ligge i bur aleien i bilen.

Vi vart inndelt i to grupper, eg var på ei med 4 hundar, den andre var på 3 hundar.

Første hinder var tunnel. Holly klarte seg i grunnen bra når ho forsto kor eg ropte frå, då kom ho tuslande gjennom tunnelen. Ho sprang ikkje så veldig fort gjennom tunnelen, men det kjem vel med tida.

Andre hinder var lengdehopp. Holly klarte fint å hoppe over ein planke, men tok seg veldig god tid. Når det var satt opp ein planke til vart den berre lagt på sida slik at ho ikkje skulle gå opp på den. Holly tok seg igjen veldig god tid og hoppa over eit par gongar ,medan nokon gongar gjekk ho på sida av hinderet eller oppå. Vi måtte vente litt på at den andre gruppa vart ferdig med sine hinder, så hundane fekk hoppe ein gong til.

Dei andre hinderane var bort på agilitybana som også lukta visst litt spesiell for nokre hundar sidan den ligg at med fjøsen der det kjem kloakk og dermed kjem det lukt under marka. Holly reagerte ikkje sånn spesielt igrunnen, men eg trur ikkje ho likte det noko særleg.

Tredje hinder var fire hopp på rad. Holly var no ikkje spesielt glad i pølse-godbit. Vi hoppa først over det siste hoppet, så over to, deretter 3 og til slutt alle saman. Holly tok seg veldig god tid inn i mellom, men klarte å hoppe over dei fleste gangane. Ho for vel på sida 1 gong. Eg hoppa over saman med ho, men ho var litt for rask inn i mellom, så eg vart hengande etter. Då skulle eg vel eigentleg ha sprunge på sida.

Fjerde hinder var slalom og det siste vi gjekk gjennom i dag. Instruktøren illustrerte tre måtar å lære hunden å gå slalom. Ein med alle pinnane, ein med alle pinnane og klikkar og så ein med to pinnar og så legge til to pinnar. Vi skulle her bruke den første metoda. Holly gjekk ganske greit mellom pinnane, men veldig sakte her også, hehe. Ho var fortsatt ikkje spesielt begeistra over pølse-gobitane, ho sputta ut dei fleste. 

Vi var ferdige ca. kl. 19.40 og bussen gjekk ikkje før kl. 20.17, så når vi kom til busstoppet spurte eg om ho kunne kjøre oss til City Syd slik at vi slapp å vente ein halv time ute og sidan bussen går kanskje litt oftare der. Bussen gjekk ikkje før 20.19. Holly ville gjerne trene litt og få godbitar så vi brukte det til å fordrive tida.

Kommenter innlegget

Filed under Agility

Legg att eit svar

