Kjøkkenhandduk

Kjøkkenhandduk blomma svart frå perlanliving.se

Foto: perlanliving.se

Disse kjøkkenhanddukane frå Malin Westberg kunne eg godt tenkt meg, men må nok vente med å kjøpe meg nye kjøkkenhandukar til dei eg har er slitte.

Dei kan fåast i svart, raudt og oliven hos perlanliving.se

2 kommentarar

Filed under Ønskelista, Interiør

2 responses to “Kjøkkenhandduk

  1. fin boks og fine koppehåndduker. skjønner du har dilla på grafiske mønster og svart/hvitt 🙂
    Du – akkurat koppehåndduker koster da ikke allverden. Hvis det skal til for å få litt forandring i hverdagen i heimen – så syns jeg du skal unne deg noen nye! 🙂 Nyttårshilsen fra Åpent hus 🙂

  2. cavalierenholly

    🙂 Ja, har nok litt dilla:)
    Hehe, er ganske rimeleg. Prøvar å la vere å bruke peng, men det er ikkje so lett når det er so kjekt med nye ting i heimen 🙂 Det er vel ei mulegheit for at det kjem nokre nye koppehanddukar om ikkje so lenge, hehe…:) Nyttårshelsing tilbake:)

Legg att eit svar

